Thursday, February 5, 2009

Slovo úvodem

Nevím sice, jak dlouho mi to vydrží, ale po hlubokomyslném zamyšlení jsem se rozhodla, že zavedu sekci trefných poznámek a útržků z děl Isaaca Asimova, neboť se bohužel stal jedním z těch autorů, kteří jsou nejvíce vážení, nejvíce známí, citovaní, zmiňovaní, atd. atd.... ale nakonec nikdo od nich nic nečetl.
Přitom zrovna Asimov je svým způsobem psaní velmi různorodě zaměřený, psal jak romány, povídky, teoretické práce, tak také různá zamyšlení nad vlastními pracemi, především však hrozně rád rýpal do jiných autorů. Strašně si o sobě myslel.
Tak se zde místy objeví něco, co mě zaujme, třeba to pak zaujme a podnítí i vás.
Takovou třešničkou na dortu, pokud se někdy prokoušu těmi kvanty textu, by měla být znovu celá Nadace... uvidíme.

5 comments:

Unknown said...

Myslim, ze Asimov mel fakt skvele napady, jen to psani mu moc neslo :)

Zarw said...

Ále, to jsou právě ty mýty, nesmíš se na něj dívat tak černě, já mu věřím a čtu.

Unknown said...

No, já nevím, jaké mýty myslíš. Já ho taky četl. Proto jsem napsal, co jsem napsal ;-)

Zarw said...

Jen jsem se pro to nadchla, nic konkrétního proti tvému názoru, tak doufám, že si v tom najdu smysl, nebude to jen plácnutí do vody.

Unknown said...

No, ja zase nic proti tvemu nadseni. Pokud to dobre poskladas, bude to urcite zajimave. A myslim, ze se ty nase dva nazory nevylucuji. Ja narazel na jeho styl a literarni kvality. Kdyz ale vezmes utrzky, muze to pusobit uplne jinak. Ze mel Asimov skvele napady (a myslenky) jsem napsal (naznacil) uz v prvnim komentari. Drzim palce, nic min! :)